تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه خبر از تولیدات سینمای ایران؟

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تولیدات این روزهای سینمای ایران رنگ کم رنگی به خود گرفته و از گوشه کنار آن به ندرت خبری منتشر می شود. این امری طبیعی است؛ چرا که جشنواره فیلم فجر نزدیک است و چه آن هایی که فیلم دارند و چه فیلمسازانی که مخاطب خواهند بود، منتظر این رویداد نشسته‌اند.

در این میان خبرهایی از اندک تولیدات سینما در رسانه‌های مختلف در هفته‌ای که گذشت منتشر شده که به آنها اشاره خواهیم کرد.

علیرضا امینی در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود به سراغ ساخت «من دیوانه نیستم» رفت که فیلمبرداری آن در شمال کشور از نیمه گذشته و کماکان ادامه دارد.

در این فیلم بازیگرانی چون مجید صالحی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، دانیال مقدم، مهدی ماهانی، سیروس کهوری نژاد و محمدرضا داود نژاد بازی می‌کنند.

بخش کوچکی از فیلمبرداری «گشت ارشاد 2» به کارگردانی سعید سهیلی باقی مانده که قرار بود در ارمنستان فیلمبرداری شود.

بازیگران اصلی «گشت ارشاد 2» که قصه آن دنباله روي بخش اول است، حمیدفرخ نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی هستند.

«قاتل اهلی» پس از کش و قوس های فراوان و حواشی به وجود آمده، بالاخره به جایی رسید که قرار شد چند سکانس باقی مانده ای که فیلمبرداری نشده بود، جلوی دوربین برود. طبق اخبار منتشر شده این امر محقق شد تا مخاطبان بتوانند جدیدترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی را در جشنواره فیلم فجر ببینند.

آخرین فیلم سینمایی برادران محمودی «رفتن» نام داشت که در فستیوال های خارجی حضور پیدا کرد، اما این برادران در جدیدترین ساخته سینمایی خود «شکستن 20 استخوان با هم» را جلوی دوربین خواهند برد. قرار است محسن تنابنده جلوی دوربین آنها برود.

امیر پورکیان تهیه کننده و کارگردان سینما قصد ساخت فیلمی با عنوان «ساعت 19» را دارد که این اثر در تایلند جلوی دوربین خواهد رفت.

البته هستند فیلمسازانی که در سکوت خبری اثر خود را جلوی دوربین می برند و این را به عنوان استراتژی کاری خود قلمداد می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه خبر از تولیدات سینمای ایران؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..