تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




JDI تولید انبوه نمایشگرهای ۵ اینچی WQHD LCD را شروع کرد

کمپانی JDI اعلام کرده است که ساخت نمایشگر ۵ اینچی با پنل LTPS LCD را شروع کرده و در آن قرار است از نسل دوم تکنولوژی درون‌سلولی Pixel Eyes استفاده کند.

JDI که به نام ژاپن دیسپلی نیز شناخته می‌شود، اعلام کرده است که تولید انبوه نمایشگرهای ۵ اینچی LTPS LCD را آغاز کرده که دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل هستند و از تراکم پیکسل PPI ۵۰۰ بهره می‌برند.

این کمپانی گفته است که در نمایشگرهای جدید از ماده‌ای استفاده می‌شود که میزان مصرف انرژی را کمتر می‌کند. پلی سیلیکون که در تولید نمایشگرها استفاده می‌شود، به پنل کمک می‌کند تا انرژی کمتری مصرف کند و همچنین میزان سیگنال تصویر نیز افزایش یابد.

در نمایشگرهای جدید JDI از نسل دوم تکنولوژی درون‌سلولی Pixel Eyes استفاده شده است که باعث می‌شود سطح رنگ مشکی بالاتر برود و حاشیه‌ها در کناره نمایشگر باریک‌تر شوند. در پنل از یک تراشه مدار مجتمع استفاده شده است که می‌تواند رزولوشن را از 1080p به 1440p ارتقاء دهد. همین امر باعث می‌شود تا بتوان تصاویری که دارای رزولوشن 1440p هستند، با استفاده از تراشه‌هایی تماشا کرد که برای رزولوشن 1080p طراحی شده‌اند.

ژاپن دیسپلی با همکاری سونی، هیتاچی و توشیبا تشکیل شده است تا تجارت نمایشگرهای کوچکشان را با یکدیگر ادغام کنند و بتوانند همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند. به همین دلیل، می‌شود محصولات JDI را در تلفن‌های هوشمند سری اکسپریا مشاهده کرد.

در آخر باید به این موضوع اشاره کرد که نمایشگر در دست ساخت JDI تا نمایشگاه MWC 2017 آماده نخواهد شد؛ به همین دلیل باید تا نیمه دوم سال ۲۰۱۷ صبر کنیم تا متوجه شویم که نمایشگر ۵ اینچی برای چه محصولی در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «JDI تولید انبوه نمایشگرهای ۵ اینچی WQHD LCD را شروع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..