تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات چمران درباره اخطارهایی که به ساختمان فروریخته پلاسکو داده شد

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره اخطارهایی که به ساختمان پلاسکو در سال‌های گذشته داده شده است و در شبکه‌های اجتماعی تناقض‌هایی بین 7 تا 14 اخطار را عنوان می‌کنند، گفت: آقای پشمچی‌زاده معاون شهردار تهران آمار اخطارها را از سال 92، 7 بار اعلام کرده است در صورتی که در پرونده ساختمان پلاسکو از سالیان قبل از آن تا کنون 14 اخطاریه داده شده است که متأسفانه مالکین به این اخطارها توجه نکرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز عملیات آواربرداری در ساختمان فروریخته پلاسکو در حال انجام است ولی هنوز به هیچ یک از اجساد نرسیده‌اند ولی عملیات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این عملیات بسیار پیچیده است و آواربرداری از بالا و همین‌طور تونل‌هایی برای رسیدن به آتش‌نشانان محبوس ایجاد شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/APYV3P



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات چمران درباره اخطارهایی که به ساختمان فروریخته پلاسکو داده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..