تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر

به گزارش افکارنیوز،

مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر لحظاتی قبل با حضور تنی چنداز مسئولین و هنرمندان در تالار وحدت تهران آغاز شد.

محمد سریر، عباس خوشدل، نوید دهقان، رامین بهنا، مظفر شفیعی، حسین علیشاپور، بابک چمن آرا، پویا نیکپور، فرهاد هراتی، بیژن بیژنی، علی اکبر صفی پور، پوریا اخواص، ناصر ایزدی، علی رستمیان، فاضل جمشیدی، وارطان ساهاکیان، حمیدرضا نوربخش، علی مرادخانی، حسین فریدون، پروین بهمنی، مجید رجبی معمار، عیسی جاوید مجلسی، حجت الاسلام مازنی، وحید تاج، شروین مهاجر، حسین پرنیا، علی حسابی از جمله چهره های حاضر در این مراسم هستند.

اجرای برنامه اختتامیه جشنواره را که با چهل دقیقه تاخیر آغاز شده، بر عهده سید عباس سجادی مدیر فرهنگسرای نیاوران است.

در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برخلاف سال گذشته فرش قرمز پهن نشده و هنرمندان و مسولین مستقیما در تالار وحدت حضور پیدا می کنند. به نظر می رسد تعداد مهمانان مدعو مراسم اختتامیه از ظرفیت سالن بیشتر است و جمعی از مهمانان ابستاده مشغول تماشای برنامه هستند.

تریو رامبراند، ارکستر ملی ایران و گروه سوربانگ از جمله گروه هایی که در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اجرا کردند، در این مراسم نیز قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

همچنین برخلاف سال گذشته اعلام حضور عمومی مردم نشده و تمامی مهمانان حاضر در مراسم اختتامیه از طرف ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر دعوت شده اند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..