تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور زدن تحریم ها راه و رسم خودش را دارد/ ضرورت وجود بیمه تضمین کیفیت ساختمان و شناسنامه فنی ملکی

مهمترین عناوین اقتصادی اول بهمن ماه؛

قطع گاز شعاع 300 متری ساختمان پلاسکو ،استفاده از تونل فاضلاب برای نجات آتش‌نشان‌ها و ضرورت وجود بیمه تضمین کیفیت ساختمان از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

آخرین گزارشات بانک مرکزی درباره مسکن حاکی از آن است که علی رغم کاهش معاملات،قیمت مسکن با رشد 7.7 درصدی در بازار مواجه شد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: اخطار به ساختمان های پرخطر از وظایف شهرداری محسوب می شود و درصورت عدم اقدام مسئولان ساختمان، شهرداری موظف است تا خود وارد عمل شود. طی هفته گذشته ارزش کل معاملات بورس، به بیش از 238 میلیارد تومان رسید که این امر ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 347 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله است.
مدیر امور عشایر استان تهران گفت: در صورت استمرار حمایت از عشایر و روستاییان شاهد روند معکوس مهاجرت خواهیم بود.

طبق آمار منتشر شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در 7 ماه منتهی به مهر ماه امسال بیش از 128 هزار کیلوگرم ید از کشور صادر شده است.


دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: بحث عرضه تخم مرغ غیر بهداشتی در بازار مربوط به بسته بندی غیر مجاز واحدهای زیرزمینی و محصولاتی که با کاه و ضایعات چوبی بسته بندی شده اند می شود.


معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: مجوز واردات 700 هزار تن شکر بیش از نیاز داخل برای تنظیم بازار شب عید صادر شده است. طی هفته ای که گذشت برخی از نمایندگان خانه ملت با ارائه تذکراتی مقامات دولتی را متوجه ضعف در برخی از حوزه ها کردند.
اصلاح کابل های از مدار خارج شده و همچنین جبران خسارات وارده به سیستم برق رسانی منطقه، تا پایان عملیات امداد و نجات میسر نخواهد بود.

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت : گاز ساختمان های اطراف ساختمان پلاسکو تا شعاع 300 متری تا اعلام وضعیت عادی قطع است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برای نجات آتش‌نشان‌ها علاوه بر حفر تونل از طریق ساختمان‌های مجاور، تلاش می‌کنیم از راه تونل‌های فاضلاب اقدام کنیم.

انتهای پیام/













پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور زدن تحریم ها راه و رسم خودش را دارد/ ضرورت وجود بیمه تضمین کیفیت ساختمان و شناسنامه فنی ملکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..