تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصاویری از هوآوی P10 و تقویت احتمال بهره مندی آن از دوربین دوگانه

طبق شنیده ها احتمال آن می رود که موبایل جدید P10 شرکت هوآوی در خلال کنفرانس جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی شود. حال در فاصله چند هفته مانده به این رویداد تصویری از نمای ظاهری و شاسی محصول فوق در فضای مجازی منتشر شده که احتمال بهره مندی آن از دوربین اصلی دوگانه را تقویت می کند.

گرچه تصویر منتشر شده از شاسی این محصول چندان واضح نیست، اما می توان جایگاه قرارگیری ماژول دوربین را در آن تشخیص داد. از روی همین تصویر می توان حدس زد که هوآوی قصد دارد امسال نیز به مانند محصول سال قبل (P9) از ماژول دوگانه برای دوربین اصلی موبایل خود استفاده نماید.

در ماژول دوگانه دوربین P9، یک لنز مسئول ثبت تصویر به صورت رنگی و دیگری به صورت سیاه سفید است. سپس برای دستیابی به بهترین کیفیت، این دو تصویر توسط نرم افزار با یکدیگر ترکیب می شوند.

در مورد دوربین دوگانه P10 اما دو دیدگاه وجود دارد. اول این که این ماژول ساختاری مشابهی با دوربین اصلی پرچمدار سال قبل هوآوی خواهد داشت. دیدگاه دوم اما معتقد است که سومین موبایل ساز بزرگ دنیا از تکنولوژی مشابه با دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس اپل در فبلت تازه خود بهره خواهد برد. انتظار می رود که ماژول مذکور باز هم با همکاری کمپانی آلمانی لایکا به تولید برسد.

تصویر دیگر منتسب به نمای ظاهری P10 است. همان طور که پیش تر هم شنیده شده بود، هوآوی می خواهد موبایل هوشمند تازه خود را با دکمه فیزیکی هوم معرفی نماید. ضمن این که به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت از بدنه پشتی به زیر دکمه هوم منتقل می شود.

از دیگر مشخصات سخت افزاری منتسب به پرچمدار ۲۰۱۷ هوآوی می توان به بهره مندی از نمایشگر ۵.۵ اینچی با کمی خمیدگی در کناره ها، پردازنده جدید هشت هسته ای «Kirin 960»، شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

برای دریافت صحت تمامی این اخبار می بایست تا آغاز رویداد MWC 2017 و مراسم اختصاص هوآوی منتظر ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصاویری از هوآوی P10 و تقویت احتمال بهره مندی آن از دوربین دوگانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..