تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت سنگ؛ گرگی میان آن ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Shadowblood

استفاده از نام سری معروف و فراموش نشدنی Diablo به عنوان یکی از مهمترین الهام دهنده ها، به تنهایی کافی بود تا از همان ابتدای معرفی Shadowblood نیم نگاهی به این اپلیکیشن داشته باشیم. چون بازی های اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک وضعیت خیلی مناسبی روی اسمارت فون ها ندارند و نمونه های با کیفیت آن ها هم معمولا آنلاین هستند.

همانگونه که گفتیم، گیم پلی Shadowblood مشابه Diablo است. بنابراین همانند ساخته Blizzard باید بین چندین کلاس مختلف یکی را انتخاب نموده و به جنگ با دشمن ها طی 100 مرحله مختلف بروید. البته UTPlus Interactive به یاد علاقه مندان بخش آنلاین هم بوده و می توانید نبردهای تن به تن انجام دهید. نمی خواهیم از همین ابتدا نسخه بازی را بپیچانیم ولی خوشبختانه بازخوردهای اولیه نسبتا مثبت هستند.

Shadowblood Shadowblood قیمت: رایگان سازنده: UTPlus Interactive سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 126 مگابایت

The Wolf

المانی که موجب شد ساخته ناشناس Swift Apps را با وجود عناوین معروف هفته گذشته به هفت سنگ بیاوریم، پیشرفت های آن نسبت به بازی های مشابه است. اپلیکیشن های با محوریت زندگی گرگ ها خیلی نیستند و معمولا فاصله زمانی بین عرضه آن ها هم زیاد است. از آخرین بازی مشابه چندین ماه گذشته و حالا The Wolf آمده تا به واسطه ارتقا بخش های مختلف این سبک، تجربه ای به مراتب جذاب را به بازیکن ها هدیه بدهد. پیش از اتمام حرف های خود، بد نیست بدانید The Wolf عنوانی آنلاین بوده و شما با داشتن نقش یک گرگ باید دشمنان را شکست داده یا دوستانی بیابید.

The Wolf The Wolf قیمت: رایگان سازنده: Swift Apps سیستم عامل: اندروید حجم: – مگابایت

WarFriends

پس از انتظارات فراوان، سرانجام WarFriends هم از مرحله بتای عمومی بیرون آمد و همین چند روز پیش شاهد عرضه جهانی اش بودیم؛ عنوانی که مطمئنا با وجود نکات مثبتش تا ماه های آتی بارها نامش را خواهید شنید. Chillingo برای توسعه عنوانش از بازی های زیادی الهام گرفته و WarFriends را می توانیم تلفیقی از المان های معروف ترین عناوین صنعت گیمینگ بنامیم.

اتفاقا جدا از ذات رقابتی WarFriends، همین ترکیب درست مکانیزم ها است که موجب شده Chillingo به محبوبیت برسد. اینجا می توانید با انتخاب شخصیت خودتان، به جنگ های تک به تک یا گروهی رفته و بقیه بازیکن های جهان را شکست دهید. قابلیت رقابت با دوستان، نبردهای تاکتیکی، اسلحه های گوناگون و توانایی ارتقا آن ها؛ طبیعتا سلیقه ها متفاوت است ولی با این المان ها شاید هیچکدام از اپلیکیشن های لیست همانند WarFriends سرگرم کننده نباشند.

WarFriends WarFriends قیمت: رایگان سازنده: Chillingo سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 612 مگابایت

Spin

از آخرین مطلبی که پیرامون یکی از بازی های Ketchapp نوشتیم نزدیک به دو ماه می گذرد. نه این که فرانسوی ها طی این مدت اپلیکیشن جدیدی عرضه نکرده اند، آن ها همچنان رویه قدیمی خود را ادامه می دهند. اما مسئله اینجاست که کیفیت ساخته های این کمپانی افت محسوسی داشته و برای تجربه عنوانی خوب با طعم Ketchapp مجبورید دست نگه دارید. Spin جواب همین بردباری بازیکن ها است. اپلیکیشنی جالب که همانند بقیه بازی های فرانسوی ها ساده بوده و شما باید با عوض نمودن جهت توپ، سعی نمایید این شیء به دیوارها برخورد نکند.

Spin Spin قیمت: رایگان سازنده: Ketchapp سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120 مگابایت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت سنگ؛ گرگی میان آن ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..