تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا

دانلود رایگان و کامل فیلم سینمایی ایرانی جدید «خاک آشنا»

دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا با لینک مستقیم بدون سانسور

دانلود رایگان فیلم خاک آشنا با کیفیت عالی

khakashena دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا

Download Film Khak Ashna

نام : دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا

موضوع (ژانر) : درام | کمدی

محصول : ایران 1386

کارگردان : بهمن فرمان آرا

بازیگران : رضا کیانیان ، بابک حمیدیان ، بیتا فرهی ، مریم بوبانی ، رویا نونهالی ، نیکو خردمند ، هدایت هاشمی ، رعنا آزادی ور ، قلندر لکی ، سیاوش چراغی پور ، فرید ولی زاده ، سحر خلخالیان ، فرزین صابونی ، امیرحسین رستمی

خلاصه داستان : خاک آشنا فردی نامدار‌ (رضا کیانیان) نقاش و هنرمندی است که در گریز از هیاهوی مرکز به روستایی در کردستان پناه برده و سال‌ها است به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محیط روستا در کنار وقایعی که در محیط روستا رخ می‌دهد، باعث تغییری شگرف در زندگی نامدار می‌شود و او را وا می‌دارد که در شیوه زندگی خود بازنگری کند.

 

دانلود فیلم با کیفیت عالی 720p

حجم : 750 مگابایت





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..