تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی فر: کشتی گیران ایران در جام تختی عالی بودند

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برگزاری بسیار خوب جام تختی گفت: قهرمانی کشتی گیران ایران در این رقابت ها نشان دهنده توانایی های بالای ورزشکاران کشورمان است.

سلطانی فر: کشتی گیران ایران در جام تختی عالی بودند

 مسعود سلطانی فر در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی جام تختی در جمع خبرنگاران با تشکر از فدراسیون کشتی بخاطر برگزاری بسیار خوب جام تختی گفت: این مسابقات با نظم و شکوه بسیار خوبی و با استقبال بی نظیر مردم کشتی دوست مشهد برگزار شد و مردم بار دیگر علاقه خود را به کشتی و جهان پهلوان تختی به عنوان نماد پهلوانی نشان دادند.

سلطانی فر افزود: به دلیل انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام اصرار داشتیم این مسابقات در این شهر برگزار شود که خوشبختانه با تلاش بسیار خوب دست اندرکاران استانی و فدراسیون کشتی این مهم میسر شد.

وی با اشاره به سطح فنی این رقابت ها گفت: برگزاری این رویداد بین المللی در ایران فرصت بسیار خوبی بود تا جوانان کشتی گیر ما بخوبی توانایی هایشان را در معرض دید بگذارند و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.کسب عنوان قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی و پهلوانی ایران در این رویداد نشان دهنده توانایی های بالای فرزندان این مرز و بوم است.

سلطانی فر در ادامه به حادثه تلخ ریزش ساختمان پلاسکوی تهران اشاره کرد و با تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ گفت: آتش نشانان ما با جان فشانی خود به نجات جان مردم آمدند و متاسفانه با ریزش این ساختمان تعدادی از آن ها زیر آوار ماندند. صمیمانه همدردی خود را با بازماندگان اعلام می کنم و امیدوارم این حادثه با کمترین تلفات همراه باشد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/368861

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی فر: کشتی گیران ایران در جام تختی عالی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..