تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نینتندو: بعد از The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی دیگری برای Wii U ساخته نخواهد شد

نینتندو: بعد از The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی دیگری برای Wii U ساخته نخواهد شد

رجی فلس-ایمی، رئیس شعبه نینتندو در آمریکا، در گفت‌و‌گوی خود با سایت پالیگان گفته است که این کمپانی بعد از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، هیچ بازی دیگری برای پلتفرم Wii U نخواهد ساخت. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

آن‌طور که به نظر می‌رسد، نینتندو دیگر قصد دارد بعد از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی دیگری را برای پلتفرم شکست‌خورده Wii U تولید و منتشر نکند. فلس-ایمی در گفت‌و‌گوی خود با سایت پالیگان تصریح کرد که بازی مورد انتظار سبک نقش‌آفرینی The Legend of Zelda: Breath of the Wild - که قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند به‌عنوان لانچ‌تایتل برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود - به احتمال زیاد آخرین بازی فرست‌ پارتی است که برای Wii U عرضه می‌گردد:

از نظر بازی‌های فرست پارتی، قرار نیست بعد از Legend of Zelda: Breath of the Wild هیچ بازی دیگری برای Wii U توسعه داده شود. همگی باید قبول کنیم که برای Wii U، این‌جا آخر خط است و این پلتفرم به پایان زندگی‌اش رسیده.

 

البته این را هم باید ذکر کنیم که به احتمال بسیار قوی، شرکای نینتندو همچنان به انتشار بازی برای این پلتفرم ادامه خواهند داد. اگر به صحبت‌های فلس-ایمی برگردیم، می‌بینیم که او گفته است قرار نیست بعد از Breath of the Wild هیچ‌گونه بازی دیگری برای Wii U «توسعه‌ داده شود». بنابراین می‌توان از این حرف، این‌گونه برداشت کرد که نینتندو بعد از Breath of the Wild نمی‌خواهد هیچ پروژه جدیدی را آغاز کند؛ این یعنی همین الان هم ممکن است چندین بازی برای Wii U در دست توسعه باشند. 

 

فلس-ایمی در ادامه صحبت‌های خودش گفت که طرفداران همچنان می‌توانند بازی‌های Wii U را از خرده‌فروشی‌های و همچنین فروشگاه آنلاین نینتندو (Nintendo eShop) تهیه کنند. به علاوه این را هم باید بدانید که سرویس‌های آنلاین این پلتفرم همچنان پا بر جا خواهند بود و نینتندو فعلا برنامه‌ای برای برداشتن آن‌ها ندارد. فلس-ایمی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش از پایان پشتیبانی نینتندو از بخش آنلاین بازی‌های ماریو کارت 8 و اسپلتون خبر داد:

نینتندو در آینده‌ای دور، سرویس‌های آنلاین بازی‌های Mario Kart 8 و Splatoon را برای همیشه خاموش خواهد کرد.

 

 

در بخش پایانی مصاحبه فلس-ایمی با پالیگان، او از مشکلات نینتندو برای فهماندن ماهیت Wii U به مردم، سخن گفت:

حتی همین امروز هم، وقتی که از مردم می‌پرسم «پلتفرم Wii U دقیقا چیست؟» شاهد پاسخ‌های متنوع بسیاری هستم [می‌خواهم این را بگویم که هنوز برای مردم تعریف دقیقی از Wii U ارائه نشده است]! این موضوع برای من به عنوان رئیس این کسب و کار، چیز جالبی نیست.

 

نینتندو سوییچ نام کنسول خانگی / هیبریدی جدید نینتندو است که قیمتی ۳۰۰ دلاری دارد و در تاریخ ۱۳ اسفند به همراه چنیدن بازی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. دانیال نوروزی در ویژه‌برنامه آپدیت، تمامی اطلاعات مربوط به این کنسول را جمع‌آوری کرده است و شما برای کسب اطلاعات در مورد کنسول سوییچ، می‌توانید این قسمت از آپدیت را تماشا کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نینتندو: بعد از The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی دیگری برای Wii U ساخته نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..