تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا تنها دو مدرسه در منطقه 12 تعطیل است

بر اساس اعلام مسئولین آموزش و پرورش فردا هیچ مدرسه ای در مناطق 19 گانه تهران تعطیل نیست و تنها دو مدرسه در منطقه 12 به علت آلودگی صوتی، گرد و غبار و محدودیت در تردد تعطیل هستند.

- مسعود ثقفی در گفت و گو با ایسنا، درباره تعطیلی مدارس نزدیک ساختمان پلاسکو در روز شنبه گفت: فردا در مناطق 19 گانه تهران هیچ مدرسه ای تعطیل نیست.

وی افزود: تنها دبیرستان دخترانه امامیه و دبستان امید امام در نزدیکی محدوده ساختمان پلاسکو قرار دارند که درباره تعطیلی آنها نیز تصمیمی اتخاذ نشده است.

ثقفی ادامه داد: اما به علت شرایط حاکم اگر لزومی ایجاد شود مدیریت منطقه هماهنگ می کند و در هر ساعتی که باشد حتما به والدین و دانش آموزان اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.

همچنین شاه منصوری رییس آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد که دو مدرسه دبیرستان دخترانه امامیه و دبستان امید امام که پشت ساختمان پلاسکو قرار دارند به علت آلودگی صوتی، گرد و غبار و محدودیت در تردد فردا تعطیل هستند.


کلید واژه ها: تعطیل - مدرسه - آموزش و پرورش - ساختمان - منطقه - گرد و غبار - امام - تهران - تعطیلی - آلودگی - تعطیلی مدارس - دانش آموزان - اطلاع رسانی - آموزش - مناطق - ایسنا - شهر تهران - امید - مدیریت - والدین - اطلاع - رسانی - شرایط - مسعود - مدارس - شنبه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا تنها دو مدرسه در منطقه 12 تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..