تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرکی در تمرین فردای سایپا حاضر می شود/ گلزنی مشکل اصلی ما است

فلاحت زاده گفت: حسین فرکی به دلیل مشکل قلبی و آلودگی هوا در تمرین دیروز ما شرکت نکرد اما از فردا در تمرین حاضر می شود.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: در 2 بازی ابتدایی دور برگشت نسبت به نیم فصل اول فوتبال بهتری بازی کردیم و از وضعیت کلی سایپا رضایت داریم. پرسپولیس و ذوب آهن جزء تیم های قدرتمند لیگ محسوب می شوند اما تیم ما مقابل این تیم ها بازی خوبی انجام داد. در دیدار با پرسپولیس روی تنها موقعیت حریف گل خوردیم و باختیم. در بازی با ذوب آهن هم می توانستیم به پیروزی برسیم.
 
وی ادامه داد: گلزنی مشکل اصلی سایپا است. به دنبال جذب یک مهاجم با کیفیت هستیم تا این مشکل را رفع کنیم. مهاجم کامرونی که در تمرینات ما شرکت می کند، تاکنون نتوانسته رضایت کادر فنی سایپا را جلب کند.
 
فلاحت زاده درمورد دلیل غیبت حسین فرکی در تمرین سایپا گفت: فرکی به دلیل مشکل قلبی و آلودگی هوا نتوانست در تمرین دیروز ما شرکت کند. ضمن این که این تمرین تنها به ریکاوری بازیکنان اختصاص داشت و نیازی نبود که حتما فرکی در آن حضور داشته باشد. امروز تمرین سایپا تعطیل بود و مطمئن باشید وی از فردا در تمرین شرکت می کند.
 
وی درباره بازی سایپا مقابل سیاه جامگان بیان کرد: پس از روی کار آمدن خداداد عزیزی و به دنبال آن مهدی هاشمی نسب، وضعیت فنی سیاه جامگان دگرگون شده و مقابل این تیم بازی سختی پیش رو داریم. با این وجود بازیکنانمان برای پیروزی انگیزه زیادی دارند چراکه می دانند اگر سه امتیاز این بازی را به دست نیاوریم، وضعیت خیلی دشوار می شود.
 
مربی تیم فوتبال سایپا درمورد آخرین وضعیت مهدی ترابی هافبک ملی پوش این تیم تصریح کرد: ترابی فردا گچ پایش را باز می کند. البته زمان شروع تمرینات انفرادی و تیمی وی به نظر پزشکان بستگی دارد. با این حال امیدوارم پای ترابی به خوبی جوش خورده باشد و بتواند به سایپا کمک کند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرکی در تمرین فردای سایپا حاضر می شود/ گلزنی مشکل اصلی ما است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..