تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوی استکباری شیطان بزرگ هرگز تغییر نمیکند

ساعت: 18:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011769

امام جمعه نقده در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به واگذاری قدرت در آمریکا تأکید کرد که با تغییر رؤسای جمهور در آمریکا خوی استکباری شیطان بزرگ تغییر نمیکند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، حجت الاسلام حیدری زاد با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه بهمن ماه که جوانان نقش اساسی در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی داشتند، جوانان را سرمایه اصلی انقلاب اسلامی برشمرد که با حضورشان در صحنه های حساس، معجزه خلق می کنند.

 

وی ضمن تأکید بر این مسئله که هیچ کس مثل رهبر معظم انقلاب جوانان را نمیشناسد و درک نمی کند، اهمیت و شناخت روحیه جوانان را از مهمترین اولویت هایی دانست که مدیران و بزرگان جامعه به آن تسلط داشته باشند.

 

خطیب جمعه نقده با اشاره به حادثه تأسفبار پلاسکو در تهران و جانفشانی بی نظیر آتشنشانان در این حادثه که بخاطر حفظ جان و مال مردم از جانشان گذشتند و شهید شدند، عظمت این فداکاری را به قدری دانست که باید در مقابل آن تعظیم کرد.

 

حجت الاسلام حیدری زاد یکی از عوامل مهم این حادثه تلخ را بی توجهی به اخطارهای مکرری دانست که از طرف شهرداری ابلاغ شده بود.

 

امام جمعه نقده همچنین به روی کار آمدن رسمی رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و تصریح کرد که با تغییر رؤسای جمهور در آمریکا ماهیت استکباری آن هرگز تغییر نمیکند و همچنان نزد ملت ها به شیطان بزرگ معروف است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوی استکباری شیطان بزرگ هرگز تغییر نمیکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..