تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب ما بر مبنای مکتب و اسلام است/ اقتدا کشور در سایه خون شهداء است

ساعت: 18:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011747

امام جمعه موقت پلدشت گفت: انقلاب ما انقلابی جامع است و تنها کشوری است که از استقلال کامل برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: تقوا وسیله نجات انسان در دنیا و آخرت است، انسان های با تقوا مراقب سخنان خود هستند.


وی ضمن تاکید به پایبندی، به عهد تصریح کرد: کسانی که به عهد خود با خداوند پایبند نباشند جز زیان کار ترین افراد هستند.


امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: حساب قیامت در آخرت برای کسانی که سعه صدر، صله رحم، عفو و گذشت دارند آسان می شود.


به گفته وی صله رحم یکی از مهمترین و بهترین اعمال است و عمر انسان را افزایش می دهد.


حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ضمن تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه عملی و ترویج دهیم.


وی با اشاره به دهه مبارک فجر تصریح کرد: انقلاب ما بر مبنای مکتب و اسلام است.


امام جمعه موقت پلدشت با تاکید بر ابعاد مختلف انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما انقلابی جامع است و تنها کشوری است که از استقلال کامل برخوردار است.


حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ضمن اشاره به اقتدار کشورمان گفت: کشورمان یکی از مقتدرترین کشورهای جهان است و این اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.


امام جمعه موقت پلدشت با عرض تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو افزود: آتش نشانان از جان خود می گذرند تا جان مردم را نجات دهند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب ما بر مبنای مکتب و اسلام است/ اقتدا کشور در سایه خون شهداء است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..