تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع صاحبان امتیاز زمین ها®

ساعت: 18:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011611

تعدادی از مالکان و صاحبان امتیاز زمین های "یئددی گؤز" در نقده که پس از 13 سال هنوز نتوانسته اند زمین هایشان را بگیرند مقابل دفتر تعاونی تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، تعدادی از صاحبان امتیاز زمین های "یئددی گؤز" در مقابل دفتر این تعاونی بخاطر نارضایتی از عملکرد مدیرعامل این تعاونی تجمع کردند.

 

یکی از افراد معترض در گفتگو با خبرنگار سولدوز خبر ضمن تشریح علل تجمع امروزشان گفت: کار واگذاری امتیاز زمین ها از سال 82 آغاز شد و تاکنون طبق قانون دو بار هیئت مدیره از طریق برگزاری مجمع انتخاب شده اما مدیرعامل فعلی با پایان مهلت قانونی اش بجای برگزاری مجمع برای انتخاب هیئت مدیره جدید، بازرسان و دیگر اعضای هیئت مدیره را اخراج کرد و آنجا اکنون تبدیل به یک شرکت خدماتی شده است.

 

وی گفت: در کنار همه این اتفاقات، زمین هایی هم که باید بین 320 نفر تقسیم می شد بین 600 تقسیم شده و بجای 200 متر زمین به اعضاء 600 متر زمین داده می شود.

 

عضو دیگر این زمین ها که نخواست نامش ذکر شود می گوید: رئیس هیئت مدیره در یک برگ کاغذ فراخوان داده بود که برای تعیین تکلیف زمین ها به دفتر تعاونی مراجعه کنیم اما با مراجعه به آنجا با در بسته روبرو شدیم.

این عضو زمین های "یئددی گوز" می افزاید: دقایقی بعد پسر یکی از اعضای هیئت مدیره آمد و گفت پدرم می گوید برای حل مشکل زمین ها تعدادی از شما 9 میلیون و تعدادی دیگر هم 15 میلیون تومان باید واریز کنید.

 

اعضای معترض اذعان می کنند که پس از سال ها انتظار حاضر نیستند هیچ پولی بابت زمین هایی که قبلا هزینه آن را پرداخته اند بدهند چون آن را نامتعارف و غیرقابل قبول می دانند.

 

با این حال رئیس هیئت مدیره در اطلاعیه ای که اخیرا منتشر کرده بود آورده اقدامات قانونی واگذاری زمین های فوق از طریق مسئولین شهرستانی و استانی تصویب و به کمیسیون فنی ارسال شده که از تاریخ 15 آذرماه در آن کمیسیون در دست بررسی است و قرار است نماینده مردم در مجلس هم با حضور در وزارت راه و شهرسازی موضوع را پیگیری کند.

 

گفتنی است با این وجود جمعی از اعضای این تعاونی تصمیم گرفتند که با دعوت از سایر اعضاء برای انتخاب هیئت مدیره جدید، مجمع تشکیل دهند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع صاحبان امتیاز زمین ها®»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..