تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعادت دنیوی بشر در گرو عدالت، سخاوت و مشورت است

ساعت: 18:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011760

امام جمعه سردشت گفت: اگر در جامعه ای حاکمان عدالت را گسترده کنند و ثروتمندان هم سخی بوده و همچنین عالمان با مشورت نسبت به وظایفی که بر عهده دارند رفتار کنند زندگی دنیوی با سعادت و خوشبختی همراه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، "ماموستا سلام امینی"  موضوع خطبه های جمعه امروز را به عواملی که سبب سعادت بشری می شود اختصاص داد و گفت: خداوند در بین انسان ها قشرهایی را قرار داده تا هر کدام وظایفی را بر عهده گرفته و با عمل به آن بشر به سعادت برسد.

به گفته امام جمعه سردشت، اگر در جامعه ای حاکمان به عدالت، ثروتمندان به سخاوت، و عالمان با مشورت رفتار کنند زندگی پرشور و خوشبختی انسان ها را در پی دارد.

وی بزرگترین دغدغه پیامبر (ص) در دوران حیات را انحراف علما، ظلم حاکمان و قضاوت به ناحق قضات، و همچنین خسیس و به دنبال هوای نفس بودن ثروتمندان برشمرد و گفت: انسان مومن بایستی با قدرت اراده در برابر هجمه ها استوار و با تفکر رفتار کند و بر نفس و شیطان فائق آید.

ماموستا امینی همچنین با درخواست از شهروندان اظهار کرد: کردار و منش پیشینیان منطقه را از جهت عمل به دستورات الهی و رعایت اصول دینی، سرلوحه امور دنیوی خود قرار دهیم و بر آن استوار باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعادت دنیوی بشر در گرو عدالت، سخاوت و مشورت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..