تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین سالگرد شهادت «محمودرضا بیضایی» برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت محمودرضا بیضایی عصر دیروز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مسجد چهارده معصوم(ع)، واقع در شهرک پرواز تبریز برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور خیل عظیم جمعیت برگزار شد، مسئولین استانی و کشوری نیز حضور یافتند و سردار سعید قاسمی به عنوان سخنران ویژه مراسم، پشت تریبون رفت و لزوم حضور نیروهای ایرانی در جبهه مقاومت را برای حاضرین تبیین کرد.

سردار غلام‌عسگر کریمیان، سردار جعفری و حجت الاسلام علی مصائبی از دیگر مسئولین حاضر در مراسم بودند.

گفتنی است؛ در این مراسم خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت نیز حضور داشتند و تعدادی از همرزمان شهید بیضایی به سخنرانی پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین سالگرد شهادت «محمودرضا بیضایی» برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..