تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم در تشییع ایت الله هاشمی نقشه دشمنان را ناکام گذاشت/ امریکا نباید در نشست های مربوط به سوریه حضور یابد

ساعت: 18:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011819

علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه سراب با اشاره به جلسه چند جانبه کشورها در مورد سوریه گفت: آمریکا نباید به عنوان به وجود آورنده وهابیت داعش در این جلسه شرکت کند و درخواست ملت ایران این است که از حضور شیطان بزرگ در این جلسه که به عنوان حامی این تروریست‌هاست جلوگیری به عمل اید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حجت الاسلام و المسلمین کرمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان سراب ضمن بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب و امام در طول انقلاب زحمات بسیاری برای این انقلاب کشیدند خاطرنشان کرد: مراسم تشییع هاشمی‌رفسنجانی نمایش وحدت بزرگی بود که دشمنان را ناامید کرد.

وی با اشاره به اعدام جوانان انقلابی بحرین به جرم سردادن فریاد الله اکبر از بلندگوهای مسجد اظهار داشت: اینکه جوانان بحرین و یمن  شهید می‌شوند ریشه انقلاب شان را محکم می کنند .

اکرمی ادامه داد: مهر سکوت بر دهان حقوق بشر آمریکایی در حوادث منطقه, حوادث یمن و بحرین جای تعجب و سوال است.

اکرمی با اشاره به پیروزی های مقاومت در منطقه ابراز امیدواری کرد: انقلاب‌های مردمی و مقاومت در منطقه هرچه زودتر به نتیجه برسد و تا از قتل عام هزارن نفر از مسلمانان و مردم مظلوم جلوگیری شود.

امام جمعه سلام به همکاری و حضور مردم در برنامه های افتتاح و برنامه های دهه فجر که موجب تقویت نظام و بالا بردن وزن نظام می‌شود تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب ضمن دعوت مسئولین به وحدت گفت بایستی سعی کنیم تا زمانی که در مسئولیت هستیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم .

اکرمی با ابراز تاسف از سانحه جانگداز شهادت اتش نشانان در ساختمان پلاسکو اظهار داشت :آتش‌نشانان نیروهای ارزشمندی بودند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به تذکر دولت و آتش نشانی که نسبت به امنیت آن ساختمان تذکر داده بودند ضمن ابراز تاسف گفت: باید بایستی این تذکرات جدی گرفته شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

امام جمعه سراب در پایان با اشاره به جلسه چند جانبه کشورها در مورد سوریه گفت: آمریکا نباید به عنوان به وجود آورنده وهابیت داعش در این جلسه شرکت کند و درخواست ملت ایران این است که از حضور شیطان بزرگ در این جلسه که به عنوان حامی این تروریست‌هاست جلوگیری به عمل اید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم در تشییع ایت الله هاشمی نقشه دشمنان را ناکام گذاشت/ امریکا نباید در نشست های مربوط به سوریه حضور یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..