تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام ولایی، بهترین نظام تربیتی جهان است

ساعت: 18:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011809

امام جمعه‌ی کلیبر با بیان این که ولایتپذیری با حب اهل بیت آغاز می‌شود و بدون آن معنا و مفهومی ندارد، از نظام ولایی به عنوان بهترین نظام تربیتی جهان یاد کرد و گفت: با حب اهل بیت و عمل به سیره‌ی عملی آنان، تکبر، خودپسندی و خودستایی، اضرار به غیر و پایمال کردن حق‌الناس و نیز هر چه از سیئات و گناهان است، از جامعه دور می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلیبرخبر؛ حجه‌الإسلام سید حسن موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه‌ی شهرستان کلیبر با اشاره به عهدشکنی‌های امریکا و تمدید برخی تحریم‌های ظالمانه‌ی دولت این کشور بر علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: دیوار بلند بی‌اعتمادی به امریکا در ذهن مردم ایران با بزک‌ها و نقاشی‌های سیاسی پاک شدنی نیست و سیاست‌مداران این کشور در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که لیاقت و شایستگی اعتماد ملت ایران را ندارند.

وی افزود: مسأله‌ی برجام، درس تاریخی دیگری بود که چهره‌ی حقیقی امریکا را نشان داد و به همه‌ی سازش‌کاران ثابت کرد که به دولت امریکا - که امام راحل به حق از آن به عنوان شیطان بزرگ یاد کرده بودند - نباید اعتماد کرد.

حجه‌الإسلام موسوی در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام گرامی‌داشت سالگرد انقلاب اسلامی و دهه‌ی فجر تأکید کرد: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در معرض دید و اطلاع مردم قرار بگیرد و دهه‌ی فجر فرصت مغتنمی است تا مسؤولان کشور، استان و شهرستان‌ها این خدمات را به مردم بگویند و در شهرستان کلیبر هم که به برکت انقلاب و نظام اسلامی خدمات گسترده‌یی انجام و آبادانی‌ها توسعه یافته است، مسؤولین شهرستانی باید برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی در باره‌ی این خدمات تدبیر کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام ولایی، بهترین نظام تربیتی جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..