تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذرنیا: جامعه‌ی هنری را به سمت استقلال و خودجوشی سوق دهیم/ نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی» می‌تواند برای دیارمان افتخارآفرینی کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حسین آذر نیا عصر دیروز در آیین رونمایی از پوستر نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی» که در خانه هنرمندان تبریز برگزار شد، با بیان اینکه هرشخص در عرصه و دیار خود وظیفه‌ای را بر گردن دارد، اظهار داشت: هر شخصی که قدم مثبتی برای شهر خود برداشته باشد در نظر ما قابل‌تقدیر و تشکر است و جامعه هنری باید قدر این هنرها را بداند.

وی افزود: اقدام به‌موقع مسئولان و گروه‌های نمایشی در اجرای برنامه‌های ارزنده‌ای چون نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی»  می‌تواند مایه افتخار هنر یک دیار باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به تأثیرات خوب و بدو امتیازدهی در دیدگاه هنر، خاطرنشان ساخت: همه توان انتقادهای زننده از یک اثر را دارند، اما انتقاد در صورت به‌جا بودن و از روی دلسوزی بودن می‌تواند تأثیر گذار باشد.

وی اضافه کرد: این نگاه می‌تواند کمبودهای یک اثر را به ما نشان داده و نگذارد تا افرادی که چشم دیدن این آثار را ندارند از وجود این عیوب خرسند شوند.

این مقام مسئول با اشاره به خودجوش بودن بازار تبریز، بیان داشت: خودجوش بودن بازار تبریز در برگزاری مراسمات عزا یا مراسمات شادی بسیار جلوه‌گر است و این اماکن بدون داشتن کوچک‌ترین چشم داشتنی از سازمان‌ها یا نهادها وابسته اقدام به تزئین اماکن می‌کنند.

وی افزود: با توجه به پتانسیل موجود در هنرمندان، آنان نیز توانایی انجام چنین کارهایی را دارند و سعی کنیم جامعه‌ی هنری را به سمت خودجوشی و استقلال سوق دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذرنیا: جامعه‌ی هنری را به سمت استقلال و خودجوشی سوق دهیم/ نمایش «اتابک پارکینین تراژدیسی» می‌تواند برای دیارمان افتخارآفرینی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..