تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عده ای دنبال بهره برداری از منافع انقلاب به سود خود هستند/ بغل کردن هواپیمای وارداتی در تضاد با اصول انقلاب است

ساعت: 18:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011822

امام جمعه شفت با بیان اینکه عده ای به اسم ذخیره انقلاب دنبال بهره برداری از منافع انقلاب به سود خود هستند،افزود: این کار اشتباه است همه باید از منافع انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شفت با بیان اینکه در نزدیکی دهه مبارک فجر هستیم اظهار کرد: بیان فضایل انقلاب وظیفه همگان است .

وی با بیان اینکه پایه های اسلام پنج اصل است افزود:رکن رکنین این اصول مقام ولایت است.

امام جمعه شفت با اشاره به حادثه آتش گرفتن ساختمان پلاسکو تهران، تصریح کرد: قلب و زبان انسان از تمجید بزرگواری و شجاعات آتش نشان های شجاع که حتی جان خود را برای نجات جان و مال مردم از دست دادند قاصر است.

هاشمی با بیان اینکه باید نسل جوان جامعه از تلاش و رشادت های انسان هایی که باعث پیروزی انقلاب شد آشنا شوند گفت: نهایت راه انقلاب اسلامی رسیدن تمدان اسلامی است.

وی با بیان اینکه عده ای به اسم ذخیره انقلاب دنبال بهره برداری از منافع انقلاب به سود خود هستند،افزود: این کار اشتباه است همه باید از منافع انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

امام جمعه شفت با بیان اینکه انقلاب با جمع کردن سرمایه مخالفتی ندارد گفت: اما همین انقلاب با مسابقه گذاشتن برای اشرافی گری بشدت مخالف است و فریاد مردم از تشکیل انقلاب اسلامی، مخالف با اشرافی گری است.

هاشمی با بیان اینکه شعار دولت اسلامی کشورمان اعتدال و حقوق شهروندی است گفت: یکی از اصول اعتدال و حقوق شهروندی شنیدن انتقادات منصفانه است،  به فرموده رهبری معظم انقلاب کشور تشنه کار اقتصادی است، اینکه هواپیمایی را از خارج وارد کنند و وزیر آن هواپیما را بغل کند یا مجوز واردات دسته بیل را از ترکیه صادر کردن اینگونه رفتارها با اصل انقلاب منافات دارد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عده ای دنبال بهره برداری از منافع انقلاب به سود خود هستند/ بغل کردن هواپیمای وارداتی در تضاد با اصول انقلاب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..