تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان نابودی آل‌سعود بسیار دور نیست/ قوه قضائیه به تنهایی در مقابله با فساد ایستاده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه بابل با گرامی داشت مناسبت‌های دهه فجر، اظهار کرد: مسؤولان شهرستان بابل از ابتدای بهمن ماه برای دهه مبارک فجر در قالب برنامه‌های جذاب و قابل توجه، برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.


وی افزود: این انقلاب با زحمات، تلاش‌ها و ایثارگری‌های زیاد به دست آمده است و بهتر آنکه در قالب برنامه‌های مناسبت‌ها، درست به مردم شناسانده شود.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور خود، هم به ملت ما راه عزت را نشان داد و به دیگر ملت‌ها راه عزت را آموخت.

این مسؤول با اشاره به جنایات مختلف آل‌سعود در بحرین اظهار کرد: جنایت کم نظیری که در کشور بحرین با شهادت سه تن از شهدا انجام شد، غیرقابل بخشش است و این نقطه امید است که مردم در یک کشور کوچک اما با همت بالا در راه انقلاب خود تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشورها جریان بیداری اسلامی خاموش شد اما مردم بحرین خاموش نشدند، حضور و جانفشانی را به رغم سرکوب شدید انقلابیون ادامه دادند، به‌تبع عالمان گرانقدر در این کشور نقش مهمی ایفا کردند تا در بحرین این سه جوان و امثال آن با آغوش باز شهادت را پذیرا شدند.

روحانی تصریح کرد: مثلث شوم منطقه یعنی آمریکا با همراهی آل‌سعود و رژیم صهیونیستی در حال سرکوبی نهضت‌های آزادی خواه منطقه هستند و شاهد هستید بعد از 5 دهه پای دولت خبیث انگلستان در منطقه باز شد.

وی افزود: پتک حقوق بشر را بر سر ما می‌زنند اما امروز دست‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه به خون مردم مظلوم آلوده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: مشت آهنین علیه مردم وارد آوردند اما این مشت در برابر مقاومت بی‌نظیر مردم بحرین، یمن و شیعیان مظلوم عربستان مانند لانه عنکبوت است، زمان نابودی آل‌سعود بسیار دور نیست و مقدمات سرنگونی رژیم خبیث سعودی فراهم شده است.

روحانی با اشاره به فشارهای مختلف به قوه قضائیه، اظهار کرد: قوه قضاییه در برخورد با مجرمان با هجمه‌های مختلفی روبرو است، فشار مالی، برخورد با متعرضین به بیت‌المال و حقوق‌های نجومی آن دل ملت را سوزاند و تنها نهادی که در مقابله با این فساد ایستاده قوه قضاییه است.

وی ادامه داد: دائما برخی در داخل و خارج کشور می‌خواهند قوه قضاییه را بکوبند، این بصیرت برای ملت ما باید حاصل شود که ریشه این حملات چیست، دست‌های پلیدی در صدد ضربه زدن به قوه قضاییه است تا اقتدار آن را زیر سوال ببرند تا منافع نامشروع خود را به دست بیاورند.

خطیب جمعه بابل با اشاره به شهادت آتش‌نشانان در حادثه اخیر تهران، یادآور شد: از فداکاری آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو تقدیر و این مصیبت را تسلیت عرض می‌کنیم، حماسه‌ای که آتش نشانان در ساختمان پلاسکو آفریدند موجب تعجب همگان شد.

وی تصریح کرد: این روحیه ایثار و خدمت مورد تقدیر و تشکر است، خداوند متعال آن‌ها را غریق رحمت و به خانواده‌های آنها صبر عنایت کند.

روحانی در پایان با تشکر از زحمات خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران، درگذشت مادر شهیدان روحانی محمدباقر و محمدرضا الله‌وردی‌ را تسلیت گفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان نابودی آل‌سعود بسیار دور نیست/ قوه قضائیه به تنهایی در مقابله با فساد ایستاده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..