تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم از عملکرد بیمه‌های راضی نیستند/ روحانیت شیعه همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار بوده است

ساعت: 19:28 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011861

امام جمعه میاندورود به بیمه بودن 100 واحد از حدود 600 واحد ساختمان پلاسکو تهران اشاره کرد و گفت: مردم از عملکرد بیمه راضی نیستند چون اگر رضایت‌بخش بود به سمت بیمه شدن می‌رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تهران، اظهار کرد: این حادثه باعث شد که ما در مسائل ساختمانی دقت بیشتری داشته باشیم.


وی به بیمه بودن 100 واحد از حدود 600 واحد این ساختمان اشاره کرد و افزود: مردم از عملکرد بیمه راضی نیستند چون اگر رضایت‎بخش بود به سمت بیمه کردن می‌رفتند.

امام جمعه میاندورود با انتقاد از عملکرد بیمه نسبت به کشاورزان، خاطرنشان کرد: اگر کشاورزان دچار طوفان شوند می‌گویند ما به برف خسارت می‌دهیم و اگر برف آمد می‌گویند برای باران خسارت می‌دهیم و این باعث می‌شود مردم و کشاورزان به‌سمت بیمه نروند.

محمدنسب با بیان اینکه کارگران هم از بیمه و به‌خصوص بیمه تکمیلی ناراضی هستند، افزود: اگر مردم بیمه خود را پرداخت کرده‌اند پس بهانه‌گیری در دادن خسارت برای چیست؟

وی قدمت اغلب ساختمان‌های پایتخت را بیش از 50 سال بیان کرد و گفت: پیمانکاران و مهندسان ناظر در ساخت ساختمان توجه بیشتری داشته باشند و به جای شعار دادن از ساخت ساختمان‌های ایمن، راه‌حل‌ها را بگویند.

خطیب جمعه میاندورود در ادامه با اشاره به 6 بهمن سالروز حماسه مردم آمل علیه هجوم گروهک ضد انقلاب در سال 60، یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان جنگ تحمیلی را برای ما به‌وجود آوردند و از طرف دیگر گروهک‌های ضد انقلاب را مسلح کردند تا نظام نوپای ما را از پا در بیاورند اما مردم غیور و انقلابی به‌خصوص مردم شهر آمل ایستادند و آنها را از بین بردند.

محمدنسب در ادمه تاکید کرد: امروز هم دشمن دست از کار خود نکشیده و بعد از جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، مسلح کردن طالبان و داعشیان، امروز می‌بینیم با حمایت آمریکا، صهیونسیم و آل‌سعود کودکان بی‌گناه را در یمن، عراق و سوریه می‌کشند، به همین دلیل نباید به لبخند آنها دل خوش کنیم.

وی به تجمع روحانیون در 7 بهمن سال 57 در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری دولت بختیار از ورود امام(ره) اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه از صدر اسلام تا به امروز در خط مقدم مبارزه بوده و هست.

امام جمعه میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: اینکه مردم پشت سر این علما و امام(ره) حرکت کردند و این انقلاب به پیروزی رسید و امروز پشت سر امام خامنه‎‌ای حرکت می‌کنند به‌دلیل این است که روحانیت شیعه همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم از عملکرد بیمه‌های راضی نیستند/ روحانیت شیعه همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..