تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای کمک به آنش‌نشانان تهران در آماده باش کامل هستیم/ داغدار مردان عشق و ایثاریم

ساعت: 17:58 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011685

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‌شهر:

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‌شهر گفت: پرسنل آتش‌نشانی قائم‌شهر ضمن اظهار تالم و تاسف از این ضایعه دردناک، جهت کمک به آتش‌نشانان تهران در آماده‌باش کامل قرار داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، محمدعلی شیرسوار در مورد حادثه ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، اظهار کرد: شهادت جمعی از همکاران سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران موجب تاثر و تالم همکاران ما شد. این حاثه تاسف‌بار را به عموم مردم ایران زمین به‌خصوص خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: اینان قهرمانان بی‎ادعایی هستند که عاشقانه برای نجات هم‎نوع خود، دل به آتش زدند و جان خویش را در طبق اخلاص قرار داند و باید به احترام آتش‌نشانان فداکار از جای برخاست و برای روح بلند این عزیزان طلب آمرزش کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‌شهر بیان کرد: پرسنل آتش‌نشانی قائم‌شهر ضمن اظهار تالم و تاسف از این ضایعه دردناک و ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان و خانواده‌های مکرم ایشان، به‌خصوص آتش‌نشانان غیرتمند و غیور، ضمن آماده‌باش کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات لازم به‌منظور ارائه خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان، از هیچ کمکی برای تسریع در فرآیند مدیریت بحران و یاری رساندن به آسیب دیدگان دریغ نخواهد داشت.

این مسؤول به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: هر کس جلوی هجوم آب یا آتش را بگیرد و جمعی از مسلمانان را نجات دهد بهشت بر او واجب می‎شود.

شیرسوار در پایان تصریح کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای همکارانی که در زیر خروارها آوار محبوس مانده‌اند، امیدوارم پروردگار متعال روح آتش‌نشانان فداکار را با قدسیان محشور کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای کمک به آنش‌نشانان تهران در آماده باش کامل هستیم/ داغدار مردان عشق و ایثاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..