تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه فعالیت های اقتصادی فرانسه در قشم

فرانسوا سنسو سفیر فرانسه گفت: منطقه آزاد قشم یک فرصت مهم سرمایه گذرای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فرانسوا سنسو سفیر فرانسه در نشست با حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره منطقه آزاد قشم علاقمندی فعالان اقتصادی آن کشور را برای توسعه مناسبات اقتصادی و صنعتی در قشم اعلام کرد.

 وی  گفت: یکی از شرکت های فرانسوی در قالب مشارکت با فعالان اقتصادی ایران در منطقه آزاد قشم در زمینه تولید بچه ماهی که یک صنعت مهم فنی و علمی است مشغول فعالیت است.

فرانسوا سنسو با توجه به موقعیت جزیره قشم و دسترسی این منطقه به آب های بین المللی افزود: آنچه در چند ساعت بازدید از نقاط مختلف جزیره دیدم و اطلاعات دقیق و فنی که توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد را به دولت و فعالان اقتصادی کشورم با هدف ورود به بخش سرمایه گذاری در قشم معرفی خواهم کرد.

وی افزود: ایران و فرانسه از دیر باز روابط بسیار خوبی با هم داشته اند و با توجه به سفر وزیر محیط زیست فرانسه به ایران، مساله ژئوپارک قشم ظرفیت مهم و حائز اهمیتی برای همکاری های دوجانبه با محوریت مسائل محیط زیستی است.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه فعالیت های اقتصادی فرانسه در قشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..