تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساکنان خوابگاههای دانشجویی غیردولتی کشور به زودی بیمه می شوند

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ساکنان خوابگاههای خود از ترم تحصیلی آینده خبر داد.

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور در گفت و گو با 

شوکتی با اشاره به آماده سازی مقدمات این موضوع ادامه داد: طبق این تفاهم کلیه ساکنان خوابگاههای دانشجویی سراسر کشور به صورت بی نام بیمه می شوند و هزینه آن را تمام و کمال خوابگاه دار پرداخت می کند و نه دانشجویان.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور اظهار داشت: این تفاهم نامه با شرکت بیمه دی و بیمه ایران قبل از شروع ترم تحصیلی آینده بسته می شود و تمام خوابگاههای غیردولتی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند تا از آن پس برای پرداخت هزینه های مختلف مثل هزینه درمانی دانشجویان ساکن مشکلی وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: مطابق این تفاهم، تمام دانشجویانی که هم اکنون در خوابگاههای غیردولتی ساکن هستند و آنهایی که از ترم آینده، جدیدا ساکن می شوند در طول مدت اقامت خود مشمول این طرح بیمه ای خواهند شد.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساکنان خوابگاههای دانشجویی غیردولتی کشور به زودی بیمه می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..