تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تلاش می کنیم روز ملی صرع در تقویم کشور ثبت شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر کوروش قره گزلی در ارتباط با برگزاری جشن روز ملی صرع اظهارداشت: این جشن  به منظور بیست ویکمین سالگرد تأسیس انجمن صرع  برگزار و با رویکرد تجلیل از مؤسسان  و بالا بردن انگیزه اعضا  برای همکاری داوطلبانه برپا شد

وی با اشاره به اینکه این جشن روز جمعه اول بهمن  از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در سالن ایوان شمس(حرکت سابق) تهران درحال برگزاری است، افزود: اعضای انجمن و خانواده هایشان ، تعدادی از مسئولین و هنر مندان می توانند در این جشن شرکت کنند و دعوت هستند ولی به دلیل ظرفیت سالن، امکان دعوت از عموم انسان ها نیست.

مدیرعامل انجمن صرع گفت: برگزار کننده این جشن انجمن صرع ایران بوده و مسئولین، موسسان انجمن و خانواده مرحوم ورزقان ( یکی ازمؤسسین که خود مبتلا به صرع بوده)سخنرانی می کنند همچنین تلاش شده تا بیش از برنامه شاد باشد.

قره گزلی در مورد اینکه برای جلب مشارکت انسان های و کمک خیرین در قالب کمک به درمان بیماران و کارهای تحقیقاتی اقدامی صورت گرفته و آیا در این مراسم به این رویکرد توجه شده است، افزود: قطعاً از خیرین در این برنامه دعوت می شود حتی معرفی بخش مهمی از امکانات و تجهیزات که به‌طور حمایتی دریافت شده را اعلام می کنیم . اما به لحاظ نوع برنامه ترجیح می دهیم مراسم فقط در قالب جشن باشد.

وی ادامه داد: مسلماً انجمن کارهایی با هدف تحقیقات و درمانی را بطور مفصل در همایش‌ها و جلسات پزشکی  در نظر گرفته است.

مدیرعامل انجمن صرع  آیا تلاشی شده که در تقویم ملی روزی در ارتباط با صرع ثبت شود، خاطر نشان کرد: از سال ۸۳ تا ۹۳ در این زمینه تلاش شد، حتی موافقت کمیسیون بهداشت مجلس و وزیر بهداشت وقت (دکتر دستجردی ) را هم داشتیم ولی کمیسیون نامگذاری در جلسه دفاع خرداد ۹۳ موافقت نکرد .

حتما بخوانید :   زیباجو : بچه ای با حافظه ی قوی تربیت کنید

قره گزلی گفت: شهریور ۹۳ سازمان بهداشت دنیای، روز دنیای صرع را اعلام کرد و کمیسیون اعلام کرد روزهای ملی در اولویت هستند؛ ولی نه روز ملی و نه روز دنیای هیچکدام رسماً در تقویم ثبت نشده است.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تلاش می کنیم روز ملی صرع در تقویم کشور ثبت شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..