تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت یک آتش نشان در حین آواربرداری/ پنج آتش نشان در بیمارستانها بستری هستند

حسن عباسی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش نشان مهرداد ربیعی به هنگام عملیات آوار برداری از ناحیه دست چپ دچار مصدومیت شد که پس از اقدامات اولیه امدادی توسط آمبولانس به بیمارستان بانک ملی منتقل شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطر نشان کرد: عصر امروز(جمعه) مجتبی حنیفه آتش نشان دیگر در عملیات آوار برداری دچار مصدومیت و روانه بیمارستان سینا شد.
وی آخرین مصدومان حاضر در بیمارستان های شهر تهران را پنج نفر اعلام کرد و افزود: وضعیت عمومی هر پنج مصدوم آتش نشان رضایت بخش است.
به گفته روابط عمومی اورژانس تهران در حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو 37 مصدوم آتش نشان به بیمارستانها منتقل شدند که پس از درمان و مداوا، 31نفر مرخص شد و یک نفر در بیمارستان مطهری به شهادت رسید و در حال حاضر پنج نفر دیگر در بیمارستانها در حال مداوا هستند.
عباسی خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس در این مدت 74مصدوم آتش نشان را به صورت سرپایی مداوا کردند.
وی با بیان اینکه عملیات آوار برداری همچنان ادامه دارد گفت: تا ساعت 19:20دقیقه هیچ فردی از زیر آوار خارج نشده است.
خبرنگار: جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/7243 / 1539

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت یک آتش نشان در حین آواربرداری/ پنج آتش نشان در بیمارستانها بستری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..