تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مجدد استقلال برای تغییر زمان دربی

درخواست مجدد استقلال برای تغییر زمان دربی

ورزش > لیگ برتر - باشگاه استقلال با انتشار درخواستی از سازمان لیگ خواسته تا تاریخ دربی تغییر کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال پیش از این به صورت مکتوب و همین طور در رسانه ها، چندین بار از سازمان لیگ درخواست کرد زمان مسابقه شهرآورد تهران به نحوی باشد که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس زمان یکسانی برای استراحت و تمرین پیش از این دیدار داشته باشند. پس از توافق ابتدایی هم روز 28 بهمن برای این دیدار اعلام شد و سپس به 24 بهمن تغییر کرد. با توجه به مسابقه با السد در روز 19 بهمن، استقلال فقط 5 روز تا مسابقه با پرسپولیس فرصت دارد در حالی که این زمان برای تیم رقیب، 7 روز است و چنین مساله ای با توجه به اهمیت مسابقه، منصفانه نیست.
باشگاه استقلال چند بار از سازمان لیگ درخواست برگزاری دربی را بر اساس توافق قبلی داشته یعنی 28 بهمن که تابحال چنین درخواستی ترتیب اثر داده نشده است.
باشگاه استقلال مجدد از سازمان لیگ درخواست می کند یا زمان شهرآورد تهران را به 28 بهمن موکول کند و یا شرایطی را فراهم آورد که هر 2 تیم از زمان یکسان برای استراحت و تمرین پیش از این مسابقه بهره مند باشند تا انصاف و عدالت رعایت شود.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مجدد استقلال برای تغییر زمان دربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..