تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ ویسی: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم/ هدفمان شکست دادن سپاهان است

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم با حل شدن مشکلات بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال بیان کرد: با برنامه ریزی وارد زمین شدیم و خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را پیروز شویم. استقلال تیم خوبی است اما خوشبختانه بازیکنان و مربیان همدل بودند و موفق شدیم این تیم زا شکست دهیم.

وی افزود: متاسفانه در دیدار مقابل استقلال دچار مصدومیت جزیی شدم که مشکل خاصی نیست و به امید خدا می توانم مقابل سپاهان بازی کنم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان و مربیان همه آماده هستند و تا کنون کمی از مشکلات مالی برطرف شده است اما در گروه سختی قرار داریم زیزا الجزیره  ولخویا تیم های قدرتمندی در امارات و قطر محسوب می شوند و بای دتمام تلاش مان را کنیم تا نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنیم.

شیخ ویسی در پایان گفت: امیدوارم مشکلات مالی حل شود و بتوانیم با قدرت کامل در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیک قهرمانان آسیا حضور یابیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ ویسی: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم/ هدفمان شکست دادن سپاهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..