تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پلاسکو

رئیس پلیس پایتخت آخرین وضعیت حادثه پلاسکو و تمهیدات و تدابیر پلیس در این خصوص را تشریح کرد.

سردار ساجدی‌نیا دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت حادثه پلاسکو و تمهیدات پلیس اظهار کرد: از روز گذشته محدودیت‌های ترافیکی را در اطراف محل حادثه اجرا کرده و این محدودیت‌ها در روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه احتمال اجرای این محدودیت‌ها در روزهای آتی وجود داشته و البته ممکن است محدوده آن کاهش یابد.

ساجدی‌نیا با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی برای مسیرهای سواره در اطراف ساختمان پلاسکو اعمال شده است.

وی با بیان اینکه فردا شنبه جلسه مشترک میان دستگاه‌های مسوول برگزار شده و درباره آخرین وضعیت اجرای تمهیدات ترافیکی تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: احتمال تغییر در محدودیت‌ها وجود دارد.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه مدرسه‌ای در اطراف ساختمان پلاسکو تعطیل می‌شود یا خیر نیز گفت: مدرسه‌ای در این منطقه تعطیل نخواهد شد ضمن اینکه مجتمع‌های تجاری و صنوف نیز عمدتاً فعال خواهند بود و منعی برای فعالیت‌شان وجود ندارد.

ساجدی‌نیا از ایجاد گنجینه‌ای برای نگهداری از اموال و اشیاء گران‌بها خبر داد و گفت: هر یک از کسبه که اموال گرانبهای خود را از دست داده‌اند می‌توانند به اداره آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کرده و مشخصات اموال گران‌بهای خود را ثبت کنند تا در صورتی که اموال آنان همچون گاوصندوق و... از سوی پلیس کشف شد آن را دریافت کنند.

وی از شهروندان خواست در صورتی که فرد مفقود شده‌ای که در حادثه پلاسکو دارند با مراجعه به اداره آگاهی گزارش مفقودی را اعلام کنند و در حال حاضر نیز تعداد مفقودی‌ها در مجموع کمتر از 25 نفر است.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..