تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر قاب P10 هوآوی خبر از دوربین دوگانه می دهند

شرکت هوآوی در حال حاضر روی پرچمدار جدید مشغول به کار بوده که جانشین P9 با فروش ۹ میلیون دستگاهی محسوب شده و P10 نام دارد. به تازگی شاهد انتشار تصاویری مربوط به این پرچم‌دار جدید بودیم که خبر از دوربین دوگانه می‌دهند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

P10 در کنار بدنه فلزی شامل طراحی منحنی نمی‌شود و انتظار می‌رود شاهد صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی QHD، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی باشیم. همچنین پردازنده رده‌بالا جدید نیز از دیگر ویژگی P10 خواهد بود.

۳۳۲۵۵-۹۷۶dd4a9 ۳۳۲۵۵-e2ae6227

باتوجه به تصاویر انتشاری از قاب فلزی P10 باید همچنان دوربین دوگانه لایکا را در پرچم‌دار هوآوی مشاهده کنیم، اگرچه این موضوع توسط هوآوی تایید یا تکذیب نشد. البته همیشه شایعاتی پیرامون پرچم‌داران پیش از معرفی وجود داشته و تنها باید تا MWC 2017 جهت کسب حقیقت منتظر ماند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر قاب P10 هوآوی خبر از دوربین دوگانه می دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..