تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا برج ایفل به رنگ پرچم ایران در آمد؟

ادعا می شود برج ايفل به خاطر همدردی با آتش نشانان حادثه پلاسکو رنگ خود را به پرچم ايران در آورده است.

شب گذشته به سرعت تصویری از برج ایفل به رنگ پرچم ایران به اشتراک گذاشته شده که ادعا می شد  این برج به علت همدردی با آتش نشانان حادثه پلاسکو رنگ خود را به پرچم ایران درآورده است.

اما این تصویر برای این مناسبت و حتی برای ایران نیست و مربوط به 4 سال پیش است. این پرچم مکزیک است که همان ترتیب رنگی ایران را دارد، منتها با یک آرم ملی در وسط آن قرار دارد. و نور افشانی این رنگ پرچم بر روی برج ایفل  به این دلیل است که رییس‌جمهوری مکزیک در همان روز در مراسم رژه‌ی روز ملی فرانسه شرکت کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا برج ایفل به رنگ پرچم ایران در آمد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..