تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه در دانشگاه راجرز

یکی از دانشگاه های آمریکا در یک اقدام به منظور فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه که وسیله ای مفید برای حفظ سلامت و کاهش آلودگی هواست،فضای مخصوص پارکینگ دانشگاه را به پیست دوچرخه سواری تغییر داد و با هزینه بسیار کم دوچرخه ها را به دانشجویان برای استفاده کرایه می دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از یو.هرالد، خیابان اصلی و محیط پارکینگ این دانشگاه به پیست دوچرخه‌سواری و خط ویژه اتوبوس تغییر کاربری خواهد داد.

رابرت بارچی رییس این دانشگاه اعلام کرده است این اقدامات در راستای امنیت بیشتر در رفت‌وآمد دانشجویان، کمک به حفظ سلامت آنها و زیبایی محیط دانشگاه اجرا می‌شود.

وی گفت: درخواست‌های زیادی از طرف دانشجویان برای این کار ارسال شده است و امیدوارم آنها بتوانند تجربه بهتری را در دوران تحصیل داشته باشند.

البته این طرح به مذاق برخی دانشجویان خوش نیامده است و آنها نسبت به این موضوع معترضند.

مسئولان دانشگاه برای ترغیب دانشجویان به استفاده از دوچرخه ایستگاه‌های اجاره دوچرخه در دانشگاه دایر کرده‌اند و هزینه کرایه دوچرخه به صورت ماهانه 10 دلار و برای یک ترم کامل 25 دلار است. علاوه بر کرایه دوچرخه امکان تعویض و خرید دوچرخه نو نیز فراهم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه در دانشگاه راجرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..