تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله با ساختمان‌های فاقد ایمنی نیازمند اقدام قضایی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به اینکه محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سال 92 ضمن ارائه گزارش حادثه و تاکید بر ناایمن بودن بسیاری از واحدهای تولیدی و تجاری فعال در تهران و منطقه وقوع حادثه، از آمادگی شهرداری تهران برای پلمب واحدهای متخلف با داشتن احکام قضایی لازم خبر داده استT گفت: بعد از آتش‌سوزی در جمهوری و سقوط منجر به مرگ دو خانم از این ساختمان، شهردار تهران گزارشی به شورای شهر داد و در آن اعلام کرد که من هشدار می‌دهم که ساختمان‌های دیگری هم مشابه این ساختمان هستند و ما در شهرداری نمی‌توانیم مانع کار آنها شویم و مقابله با آنها پیامدهای اقتصادی و اجتماعی هم دارد و این مشکل‌ها هم باید در نظر گرفته شده و حل شود.

چمران در ادامه با تأکید بر ضرورت برخورد با کارگاه‌ها و املاک فاقد ایمنی‌های لازم گفت: شورای شهر هم در این خصوص اختیاراتی ندارد و این موضوع نیازمند دستور و اقدام قضایی است. مشکل هم در همان دوره به دستگاه قضایی اعلام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اقدامات انجام شده در خصوص آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو هم گفت که با تشکیل جلسه ستاد بحران شهر تهران، هماهنگی لازم برای اقدامات لازم نهادها و سازمان‌های مربوط بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از حادثه  29 دی 1392 و وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 5 طبقه در خیابان جمهوری و سقوط و مرگ 2 نفر از کارگران زن کارگاه آتش گرفته، گزارشی از این حادثه توسط شهردار تهران به شورای شهر تهران و دستگاه قضایی ارائه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله با ساختمان‌های فاقد ایمنی نیازمند اقدام قضایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..