تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی کشورهای دنیا برای کمک‌ در حادثه پلاسکو

سید امیر محسن ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور خود در محل حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: طی حضور معاون اول رئیس جمهور در محل حادثه ساختمان پلاسکو - بنده نیز در منطقه حادثه حضور یافتیم و شاهد خدمات گسترده نهادهای مرتبط امدادی نظیر اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و ... بودیم و مردم نیز شاهد این خدمات سنگین نهادهای متعدد بودند که قابل تحسین است.

ضیائی در ادامه با تسلیت درگذشتگان حادثه ساختمان پلاسکو درباره استفاده از دانش کشورهای دیگر برای آوار برداری این ساختان معروف و قدیمی تهران عنوان کرد: از زمانی که این حادثه رخ داد چندین جمعیت ملی هلال احمر و صلیب سرخ کشورهای دیگر از جمله ترکیه آمادگی خود را برای پیدا کردن مفقودان در آوار و کمک‌های دارویی اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: البته به دلیل توانایی ایران در پاسخگویی به چنین حوادثی و نداشتن مشکلی در حوزه دارو، ما از این کشورها تشکر کردیم و واقعاً نیازی به کمک آنها نداریم زیرا امکانات کشور درباره این حادثه پاسخگو است.

ضیائی درباره استفاده از دانش برخی کشورها از جمله آمریکایی‌ها در حادثه ریزش دو برج تجارت جهانی در نیویورک و استفاده از پتانسل هلال احمر برای بهره‌گیری از دانش مشاوران این امر در جهان بیان داشت: متعاقباً آمریکایی‌ها با توجه به حادثه ای که در این زمینه داشتند تجربه نیز دارند ولی این ارتباط گیری جزو وظایف جمعیت‌های ملی هلال احمر و صلیب سرخ نیست، زیرا بحران‌های شهری در کشورهای دنیا - زیر مجموعه صلیب سرخ تعریف نمی‌شود، بنابراین برای چنین ارتباطی باید از حوزه شهرداری‌های دنیا ورود کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی کشورهای دنیا برای کمک‌ در حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..