تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




156 میلیارد دلار صادرات کشاورزی از استان قزوین انجام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد در هشتمین کارگروه صادرات غیرنفتی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین در حوزه کشاورزی و تامین امنیت غذایی از ظرفیت مطلوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: در حوزه کشاورزی در سال 95 بیش از 156 میلیون دلار محصولات از استان قزوین صادر شده است که این میزان صادرات قابلیت افزایش سه برابری دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین سالانه بیش از 7 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌شود این مهم در حالی است که مجموع تولیدات کشاورزی در کشور بیش از 117 میلیون تن است.

متقی‌فرد ادامه داد: براساس آمارها میزان گردش مالی استان در حوزه کشاورزی بیش از 6500 میلیارد تومان بوده که 4 هزار میلیارد تومان آن مربوط به 10 محصولات شاخص استان از جمله کشمش، پسته، گندم، جو، انگور، ذرت و... است.

وی عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری آبیاری نوین در 20 هزار هکتار از اراضی استان قزوین با توجه به کمبود منابع آبی تصویب شد که در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به تولید روزانه 1700 تن شیر در استان قزوین بیان کرد: عدم پرداخت تسهیلات کم‌بهره، نبود پایانه صادراتی در استان قزوین و مسائل گمرک از جمله مهمترین مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان قزوین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «156 میلیارد دلار صادرات کشاورزی از استان قزوین انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..