تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه یک میلیارد دلاری انرژی‌های نو در قزوین در حال مذاکره است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی ظهر امروز در هشتمین کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مبنای حرکت دولت بوده و یکی از راهبردهای اساسی تولید صادرات محور است.

وی بیان کرد: ارتقاء فناوری اطلاعات و پهنای باند اینترنت در توسعه صادرات اثرگذار است چراکه فرآیندهای سخت و زمان‌بر حذف شده و بستر مطلوب فعالیت صادرکنندگان فراهم شده است.

استاندار قزوین با اشاره به فراهم شدن شرایط مطلوب صادرات در دوران پسابرجام، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان قزوین هدف‌گذاری صادرات سال 95 ، 800 میلیون تا یک میلیارد دلار بوده که تا در 9 ماهه امسال 487 میلیون دلار آن محقق شده است.

همتی گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه انرژی‌های نو در استان قزوین در حال مذاکره بوده که امیدواریم به زودی محقق شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه صندوق کارآفرینی و امید در استان اقدامات خوبی انجام داده و تاکنون بیش از 1500 فقره تسهیلات به تولیدکنندگان و کارآفرینان پرداخت کرده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در سفر دولت به استان قزوین 80 میلیارد تومان تسهیلات برای روستاییان و محرومان و همچنین 20 میلیارد دلار با سود 8 درصدی برای طرح‌های روستایی مصوب شد که باید به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه یک میلیارد دلاری انرژی‌های نو در قزوین در حال مذاکره است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..