تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طوبی میان ستارگان دنیا درخشید

طوبی علاوه بر ایفای نقش در سریال های مختلف، چهره ی تبلیغاتی برندهای مختلف نیز هست.

طوبی بیوک اوستون بازیگر سریال های “لطیفه” و “جسور و زیبا” است که از ابتدای شروع به کار بازیگری نه تنها در ترکیه بلکه در کشورهای بسیاری به شهرت فوق العاده ای رسید. او علاوه بر ایفای نقش در سریال های مختلف، چهره ی تبلیغاتی برندهای مختلف نیز هست.

طوبی در روزهای گذشته در نمایشگاه بین المللی SIHH که هر سال برگزار می شود، شرکت کرد. این نمایشگاه مرکز بهترین برندهای ساعت دنیا است و طوبی به عنوان چهره ترک یکی از این برندها به دعوت برند موردنظر در این نمایشگاه حضور داشت.

این نمایشگاه امسال در تاریخ 16 تا 20 ژانویه یعنی در چند روز گذشته در سوئیس برگزار شد. در این مراسم بسیاری از ستارگان و سلبیریتی های دنیا به عنوان میمهان حضور داشتند و طوبی میان این ستارگان می درخشید. او در این نمایشگاه مدل های مختلف برند موردنظر را مورد بررسی قرار داد و با طراحان این مدل ها صحبت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طوبی میان ستارگان دنیا درخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..