تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملوانان در نزدیک ترین فاصله به لیگ برتر

ملوان بندرانزلی با یک برد دیگر، گام بزرگی به سمت صعود به لیگ برتر برداشت.

ملوانان که جای خالی شان در لیگ این فصل به وضوح مشاهده می شود، در لیگ یک توانستند با کسب برد مقابل فولاد یزد، فاصله خود با تیم دوم را افزایش دهند.

سپیدرود صدرنشین سابق لیگ یک، پس از وارد شدن به مشکلات شدید مالی، جایگاه خود را از دست داد و حالا با یک بازی کمتر (مقابل فجرسپاسی شیراز) در رده دوم قرار گرفته آن هم با 4 امتیاز کمتر نسبت به ملوانان.

همچنین تیم های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران نیز 5 امتیاز از ملوان 39 امتیازی کمتر دارند. با این شرایط، ملوانان شانس خود برای بازگشت فوری به لیگ برتر را افزایش داده اند آن هم در فصلی که تنها دو تیم از لیگ یک، راهی لیگ برتر خواهند شد.

بازگشت ملوان می تواند حساسیت رقابت های فصل آینده را بالا ببرد. این تیم توانایی جذب بازیکن سهمیه سرباز را دارد اما با این حال، همواره در بخش افزایش میزان تماشاگران لیگ، ساخت بازیکنان مستعد و آینده دار و بخشیدن جذابیت و هیجان به فوتبال ایران، فعالیت داشته است.

ملوانان در این فصل با محمد مایلی کهن و یکسری جوان بی ادعا در حال رسیدن به لیگ برتر هستند که از این حیث باید به آنها تبریک گفت. به طور کلی افزایش تیم های پرهوادار می تواند به لیگ ایران کمک شایانی کند چون تیم های بی تماشاگر، کیفیت لیگ را پایین می برند و فقط صرف هزینه می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملوانان در نزدیک ترین فاصله به لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..