تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این تصویر احتمالا تصویری واقعی از گلکسی اس 8 طلایی رنگ است

این تصویر احتمالا تصویری واقعی از گلکسی اس 8 طلایی رنگ است

معمولا پیش از رونمایی از یک محصول جدید تصاویر زیادی منتشر می شوند که همگی به آن محصول منسوب می شوند و ادعا می کنند که تصویر واقعی آن محصول هستند. تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نیز با همین ادعا از گلکسی اس 8 منتشر شده، اما این عکس با استفاده از ابزاری بسیار دقیق مورد بررسی قرار گرفته و اثری از جعل و تصویرسازی در آن دیده نشده است. البته با این وجود هم نمی توان ادعای منتشر کننده این عکس را به طور قطع و یقین تایید کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


شاید تغییر و دستکاری عکس یک گلکسی اس 7 اج و بریدن قسمت های بالایی و پایینی گوشی، حذف دکمه هوم و قرار دادن لوگوی سامسونگ به جای آن دشوار باشد، ولی غیر ممکن نیست. آنچه در تصویر زیر می بینید شباهت زیادی به گلکسی اس 7 اج دارد که با تمامی رندرهایی که پیشتر از گلکسی اس 8 منتشر شده بود تفاوت دارد.


البته اسمارت فونی که در این تصویر دیده می شود از گلکسی اس 7 اج بلندتر و باریک تر است. لوگوی سامسونگ هم به نظر می رسد که بر روی پنل حک شده است. رابط کاربری هم شکی را باقی نمی گذارد – این دقیقا ظاهر رابط کاربری اندروید نوقا در محصولات سامسونگ است.


در هر حال، چه این تصویر واقعی باشد یا خیر، با در نظر گرفتن تمامی اطلاعاتی که تا کنون لو رفته است، گلکسی اس 8 در نهایت ظاهری بسیار مشابه با این عکس خواهد داشت. برای اطمینان از صحت این اطلاعات باید تا ماه فوریه یا مارس که سامسونگ از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند صبر کنیم. در این مدت نیز قطعا تصاویر و اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول منتشر می شود.

گلکسی اس 8
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این تصویر احتمالا تصویری واقعی از گلکسی اس 8 طلایی رنگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..