تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم‌اکنون می‌توانید برای شرکت در تست بتای بازی Injustice 2 ثبت‌نام کنید

هم‌اکنون می‌توانید برای شرکت در تست بتای بازی Injustice 2 ثبت‌نام کنید

اد بون، رئیس استودیو NetherRealm، سازنده بازی‌های Mortal Combat و Injustice در حساب توییتر شخصی خود اعلام کرد که نسخه بتای بازی Injustice 2 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در راه است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

رئیس استودیو سازنده بازی‌ Injustice 2 روز گذشته در توییتر شخصی خود تصویری منتشر کرده بود که الفبای یونانی را نشان می‌داد، اما حرف بتا در میان آن‌ها نبود. پس از این ماجرا نسخه بتای آنلاین برای بازی injustice 2 تایید شد و هم‌اکنون می‌توانید برای شرکت در این رویداد از اینجا ثبت‌نام کنید. هنوز مشخص نیست که این برنامه کی آغاز خواهد شد و چند نفر قرار است برای آزمایش نسخه بتای بازی تایید شوند. نسخه بتای بازی برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل دسترسی خواهد بود و در هنگام ثبت‌نام باید پلتفرم خود را تعیین کنید.

 

در هفته گذشته اطلاعات زیادی درباره بازی Injustice 2 مشخص شد. کمپانی برادران وارنر، ناشر این بازی، تریلری داستانی منتشر کرد و در آن از کاراکتر قابل بازی Darkseid نیز  رونمایی کرد که البته برای اضافه شدن این شخصیت باید بازی را پیش‌خرید کنید. همچنین جزئیات نسخه‌های مختلف بازی و قیمت هر یک از آن‌ها نیز مشخص شدند.

 

از شخصیت‌های قابل بازی در Injustice 2 می‌توان به هارلی کویین، ددشات، بتمن، سوپرمن، سوپرگرل، آکوامن و بلو بیتل اشاره کرد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم‌اکنون می‌توانید برای شرکت در تست بتای بازی Injustice 2 ثبت‌نام کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..