تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولیدکنندگان و صنعتگران استان قزوین با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌‌اند

ساعت: 17:01 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011661

رییس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران استان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌ و با همه کمبودها مردانه ایثار کرده و چرخه اقتصاد، کشاورزی و صنعت استان را به حرکت درآورده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، داوود محمدی رییس کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن ابراز تاسف و تسلیت نسبت به حادثه پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان، اظهار کرد: ظرفیت شبکه انتقال دیتا در استان قزوین طی سال‌های اخیر از ۴۳ گیگ به ۲۰۲ گیگ افزایش یافته و طبق وعده‌های وزارت ارتباطات انتظار داریم به ۲۴۰ گیگ ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه پهنای باند از ۲۰ گیگ به ۸۰ گیگ ارتقا پیدا کرده است، افزود: مشترکین برخوردار از اینترنت در استان از ۶۵ هزار نفر به ۳۶۵ هزار نفر رسیده است.

رییس کمیسیون اصل نود در مجلس خاطرنشان کرد: در طول این ۳ سال و نیم ۱۶۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه‌های ارتباطی استان اعتبارات هزینه شده و نزدیک به ۱۰۳ کیلومتر فیبر نوری احداث شده است.

محمدی با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه ارتباطات، عنوان کرد: امروز نزدیک به ۱۰۵ روستای استان از اینترنت پر سرعت برخوردار هستند و انتظار داریم این تعداد ظرف سال جاری و ابتدای سال آینده به ۴۰۰ روستا ارتقا یابد.

وی ادامه داد: انتظار داریم تلفن‌های همراه نسل سوم و چهارم که در حال حاضر محدود به ۴ شهر است به ۱۰ یا ۱۵ شهر توسعه پیدا کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در خصوص نگهداری از شبکه‌های مخابراتی استان مشکلاتی را داریم که امیدواریم دستورات لازم برای تقویت بودجه و اعتبارات آن صادر شود.

وی با اشاره به مسوولیت دوم وزیر ارتباطات که ریاست کمیسیون مشترک است، گفت: مطالبات ما در این حوزه تسهیل و رفع موانع صادرات است.

رییس کمیسیون اصل نود در مجلس تصریح کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران استان واقعا با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند و با همه کمبودها مردانه ایثار کرده و چرخه اقتصاد، کشاورزی و صنعت استان را به حرکت درآورده‌اند.

محمدی با بیان اینکه اقدامات مطلوبی در خصوص جذب سرمایه‌های خارجی برای استان صورت گرفته، اذعان داشت: امیدواریم با اهتمام بیشتر مسوولان و توجه به وضعیت تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف، گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک خاطرنشان کرد: کل بودجه استان در سال جاری ۱۱۴ میلیارد تومان بوده که تنها ۴۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

وی در پایان تاکید کرد: قزوین ظرفیت‌های خوبی برای فعالیت و سرمایه‌گزاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولیدکنندگان و صنعتگران استان قزوین با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..