تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم رعایت ایمنی حادثه پلاسکو را به وجود آورد/ توطئه های دشمنان پیچیده و سخت است

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011635

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: عدم توجه و رعایت موراد ایمنی موجب شد تا حادثه بزرگی همچون پلاسکو در ایران به وجود آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, آیت‎الله شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به سالروز شهادت شهید بخارایی، اظهار داشت: در سال 1342 حسنعلی منصور  که یکی از مهره‎های مشخص آمریکا بود به عنوان نخست وزیر انتخاب شد که قانون مصونیت مستشاران خارجی در ایران توسط وی به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه اعتراض های مختلفی علیه این قانون از سوی علما، متدینین و گروه موتلفه صورت گرفت، افزود:در نهایت وی توسط شهید بخارایی به درک واصل شد تا هشداری به رژیم پهلوی و آمریکا باشد.

وی با اشاره به چهارم بهمن به عنوان سالروز اشغال نظامی مهرآباد، خاطرنشان کرد: وقتی رژیم پهلوی متوجه جدیت امام برای حضور در ایران شد، موانع بسیاری را ایجاد کرد که بستن فرودگاه از جمله این توطئه ها بود.

خطیب جمعه زنجان گفت: مردم به صحنه آمده و علمای بزرگ بلاد نیز در  دانشگاه تهران تجمع کردند که این اعتراض در نهایت موجب گشوده شدن این فرودگاه شد.

وی با اشاره به ششم بهمن، خاطرنشان کرد: دشمن جنگ را به ما تحمیل و با به کارگیری دو جبهه در غرب و جنوب در استان های کردستان و خوزستان تلاش می کرد تا نظام اسلامی را ساقط کند.

امام جمعه زنجان بیان داشت: عراق تلاش داشت تا در عرض پنج روز جنگ را به نفع خود به پایان ببرد که با ایجاد جبهه سوم به عنوان منطقه آزاد در شهر آمل و محاصره مراکز حساس انقلاب می خواست به اهداف خود برسد اما هوشیاری مردم آمل این توطئه را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به دشمنی های آمریکا و ایادی استکبار با ایران، گفت: دشمن احمق نیست و در طی 38 سال گذشته با بهانه های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است.

آیت الله خاتمی توطئه‎ های ریز و درشت دشمن را علیه نظام اسلامی در راستای تضعیف نظام اسلامی برشمرد و گفت: دشمنی دشمن بر سر خاک، آب، زمین و ملک نیست بلکه دعوای اعتقاد و ایمان است.

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری "هر جا صبر کرده و ایستادگی نشان داده ‎ایم، خداوند عجر ما را زائل نکرده است و هر جا وادادگی نشان دادیم، ضربه خورده‎ ایم و آنجا اخلال به وجود آمد".

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به روز واردات بر ضرورت بازنگری بر مقوله واردات در کشور تاکید کرد و گفت: در گذشته در این زمینه غفلت و بی‎ توجهی شده است.

آیت ‎الله خاتمی تصریح کرد: با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی گفت: تکبیر شبانه و برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مورد تاکید مقام معظم رهبری است،دهه فجر به جناح و گروه خاصی تعلق ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت جدی گرفتن هشدارهای ایمنی تاکید کرد و گفت: پلاسکو نخستین برج ایران و دومین ساختمان دارای آسانسور بود اما حادثه سنگینی بر اثر غفلت در موضوع ایمنی رخ داد که به خانواده آتش نشانان تسلیت عرض می کنیم.

انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم رعایت ایمنی حادثه پلاسکو را به وجود آورد/ توطئه های دشمنان پیچیده و سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..