تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمای روستای گردشگری ماجولان در زمستان

ساعت: 16:01 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011570

روستای ماجولان در بخش شاهرود خلخال در زمستان نیز همانند سایر فصول دیدنی وزیباست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، روستای ماجولان با بافت قدیمی و گردشگری وتاریخی خود در تمامی ایام سال پذیرای گردشگران است.

قرار گیری این روستا در مسیر جاده اصلی گردشگری شال ماجولان ماسوله باعث شده که این روستا به لحاظ ارتفاع بالا از سطح دریا و عبوراز کوهستان وجنگل وسرازیر شدن به شهرهای همجوار استان گیلان به یکی از جاذبه های خوب گردشگری تبدیل شود.

در تابستان امسال شاهد عبور تورهای گردشگری اروپایی بودیم.

مسافرانی که از مجارستان و اتریش وترکیه با خودرهای شخصی خود از این مسیر تردد می کردند این مسیر را دارای قابلیت بالا برای مسابقات آفرود عنوان می کنند و می گویند: درکنار استفاده از این روستا برای مسابقات ورزشی چشم اندازهای جنگلی و کوهستان نیز زیبایی دو چندانی به طبیعت ماجولان بخشیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ازناو شهرستان خلخال ، قراراست امسال مسابقات آفرود با حضور علاقمندان به این ورزش پس از انتخاب مسیر های تفرجگاه اندبیل به طرف روستای ناو طالش انجام شود که  محور شال ماجولان ماسوله نیز یکی از مسیرهای پیشنهادی از سوی ورزشکاران ، مردم و علاقمندان به ورزش برگزاری ورزش اتومبیل رانی افرود است.

 ماجولان - پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال  ماجولان - پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال  ماجولان - پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال

 انتهای پیام / خ 2




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمای روستای گردشگری ماجولان در زمستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..