تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهبود وضعیت معیشت مردم با رونق بحث گردشگری در کوثر

ساعت: 15:29 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011365

با شناساندن موقعیت های گردشگری و تاریخی در شهرستان کوثر، می توان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و رسیدن سریع تر به شاخصهای توسعه را فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، با برنامه ریزی و استفاده مناسب از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در زمینه گردشگری در شهرستان کوثر می توان به نتایج مطلوبی در بحث توسعه این صنعت در این شهرستان دست پیدا کرد.

با معرفی بناهای تاریخی و باستانی و جاذبه های گردشگری منطقه زمینه توقف مسافران در این شهرستان مهیا می شود؛ توسعه زیرساختهای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی فرهنگی، نقش مهمی در جذب بیشتر گردشگران دارد.

روستا گردی و استفاده از ظرفیت های این بخش، از جمله بخش های مغفول مانده و حلقه مفقوده گردشگری در شهرستان کوثر است که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.

ارزان بودن، مناظر زیبا و بکر، سرسبزی های تمام نشدنی و چشم اندازهای بی نظیر و بسیاری از مزیت های دیگر می تواند انگیزه حضور در روستاها را میان گردشگران ایجاد کند.

با این اقدام، می توان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت مردم و رسیدن سریع تر به شاخصهای توسعه را فراهم کرد.

این شهرستان با جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد و نخبگان و جاذبه های فرهنگی همواره یکی از کانونهای توجه گردشگران بوده و رویکرد امسال سفر برای تسهیلات مطلوب به گردشگران اطلاع رسانی مناسب و کیفیت خدمات است.

شهرستان کوثر ده ها اثر تاریخی، باستانی و مراکز متعدد گردشگری دارد که حمام سنگی، پل فیروزآباد، آبگرم گیوی، منبر مشکول و غاریخگان از آن جمله است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهبود وضعیت معیشت مردم با رونق بحث گردشگری در کوثر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..