تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور سه تیم از والیبال ساحلی ایران در جدول اصلی تور جهانی کیش

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون والیبال، کسری غفوری گفت: دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود و 69 تیم از 24کشور جهان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.
وی به ثبت نام هشت تیم از ایران برای حضور در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: طی رایزنی با فدراسیون جهانی والیبال سه تیم ایران در جدول اصلی تور جهانی کیش حضور دارند که این گام مهمی برای موفقیت والیبال ساحلی ایران در این رقابت ها محسوب می شود.
سرپرست تور جهانی 2017 والیبال ساحلی کیش گفت: حضور تیم محمد صادقی و مجتبی امیری در جدول مقدماتی مسابقات تور جهانی کیش قطعی شده است و چهار تیم دیگر ایران در حالت رزرو هستند و یک روز به شروع مسابقات مشخص می شود که آیا در جدول مقدماتی حضور خواهند داشت یا خیر.
غفوری درباره زمان آغاز اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی بزرگسالان ایران گفت: این تیم ها اردوی آمادگی خود را برای حضور شایسته در تور جهانی از هشتم بهمن در جزیره کیش آغاز می کنند.
بعد از ایران، ایتالیا با هفت تیم و اتریش با 6 تیم بیشترین ثبت نام کننده در این رقابت ها هستند.
آلمان و آمریکا (پنج تیم)، سوئیس، روسیه و فرانسه (4 تیم)، کانادا و هلند (سه تیم)، استرالیا، جمهوری چک، قزاقستان، قطر، ترکیه و لهستان (دو تیم)، بلژیک، انگلیس، استونی، مجارستان، ژاپن، آفریقای جنوبی، اسپانیا و اوکراین با یک تیم برای حضور در تور جهانی کیش تاکنون ثبت نام کردند.
در جدول اصلی این رقابت ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس درجه بین المللی در دو جدول قرار می گیرند.
نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش 27 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان برگزار شد و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
ورزشِی**9250**1429
تنظیم کننده:گلی سفیدزاده**انتشار:محسن طاهرزاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور سه تیم از والیبال ساحلی ایران در جدول اصلی تور جهانی کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..