تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان برای نابودی اسلام ازهیچ ترفندی دریغ نمی کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه های امروز بوکان با بیان اینکه رفتار مسلمانان باید سنجیده و بر اساس آموزه های دینی باشد، اظهار کرد: مسلمان باید چه با مسلمان و چه با غیر مسلمان رفتاری خوب و شایسته اسلامی داشته باشد و همواره با دوستی باهم رفتار کنند چون این موضوع در آیات و احادیث هم مورد تاکید خداوند و پیامبر اکرم (ص) قرار گرفته و باید در زندگی واقعی مسلمانان وجود داشته باشد.
وی افزود: اسلام، دین فطرت پاک انسان ها و آیین مهر ورزی بشریت است و برای هدایت و سعادت همه انسان ها توسط پیامبر اسلام در اختیار مسلمانان قرار گرفته است.
خطیب جمعه بوکان گفت: در روایات و احادیث هم زیستی مسالمت آمیز و رعایت حقوق انسانی غیر مسلمانان مورد تأکید قرار گرفته و پیشوایان اسلام پیوسته مسلمانان را به رعایت انصاف، ادای حقوق و پرهیز از آزار و اذیت پیروان دیگر مذاهب توصیه کرده‌اند.
ماموستا احمدی بیان کرد: مسلمانان باید با نرم خویی و خوش اخلاقی دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنند و چهره واقعی اسلام را به جهانیان بشناسانند نه اینکه عده ای با نام اسلام و خشونت دین پیامبر خدا را بدنام کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام با خشن جلوه دادن دین اسلام می خواهند از اسلام چهره خشن نشان دهند و با هدف اسلام هراسی تلاش می کنند.
امام جمعه موقت بوکان با اشاره به اینکه رفتار و منش اسلامی باید در تمامی امورات زندگی ما نقش داشته باشد، افزود: رفتار و منش ما به عنوان مسلمان چهره اسلام را نشان می دهد، بنابراین لازم است با رعایت مسئولیت دینی خود تلاش کنیم که چهره خوب و واقعی اسلام را نشان دهیم و آن را در زندگی خانوادگی به ویژه در تربیت فرزندان و ارتباط اجتماعی خود به کار ببریم.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرارد ارد.
7510/3093**خبرنگار:محمد ادیب**انتشاردهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان برای نابودی اسلام ازهیچ ترفندی دریغ نمی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..