تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویسی سپاهان را 800 تایی کرد!

کد خبر: ۴۶۴۹۴۳

۶۱۴  بازدید

بالاخره معلوم شد چرا عبدالله ویسی، دچار شوک بعد از برد برابر نفت تهران شده است؛ با این برد تیم سپاهان در همه ادوار از مسابقات فوتبال لیگ برتر به 800 امتیاز رسید.

ورزش سه: از شوخی که بگذریم، باید گفت که سپاهان با برد برابر تیم فوتبال نفت تهران در جدول ادواری مسابقات فوتبال لیگ برتر به 802 امتیاز رسید تا بعد از استقلال دومین تیم برتر تاریخ مسابقات فوتبال لیگ برتر باشد.

سپاهان که در 2 سال اخیر نسبت به تیم‌های بالانشین مسابقات فوتبال لیگ برتر افتی قابل ملاحظه داشته است، با این برد موقعیت خود در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر را تا حدود زیادی بهبود بخشید.

امروز بعد از تیم‌های استقلال و سپاهان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در رده‌های بعدی مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویسی سپاهان را 800 تایی کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..