تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی از 2018 به ومبلی نقل مکان می‌کند

کد خبر: ۴۶۴۹۴۲

۴۶۴  بازدید

تیم فوتبال چلسی از سال 2018 بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال چلسی به خاطر برنامه نوسازی و ایجاد تغییرات در ورزشگاه استمفوردبریج، مجبور است به مدت 3 فصل در ورزشگاهی دیگر بازی‌های خانگی‌اش را برگزار کند. در حالی که باشگاه چلسی ورزشگاه 82 هزار نفری توئیکنهام واقع در لندن را برای این منظور در نظر داشت، به دلیل مخالفت انجمن راگبی انگلیس، حالا به نظر می‌رسد که گزینه‌ای به غیر از ومبلی برای این تیم لندنی باقی نمانده باشد.

ورزشگاه استمفوردبریج که ظرفیت کنونی‌اش 41 هزار و 798 نفر است، پس از ایجاد تغییرات جدید به گنجایش 60 هزار نفری خواهد رسید. هزینه نوسازی و گسترش ورزشگاه خانگی چلسی هم 500 میلیون پوند خواهد بود. به این ترتیب تیم چلسی به مدت 3 فصل بازی‌های خود را در ورزشگاهی دیگر برگزار خواهد کرد.

پیش از این ساکنین نزدیک به ورزشگاه توئیکنهام که محل برگزاری بازی‌های تیم ملی راگبی انگلیس است، به احتمال حضور چلسی در این ورزشگاه معترض شده بودند چرا که معتقد بودند بر ترافیک منطقه و رفتارهای ضداجتماعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

تاتنهام هم در حال حاضر بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌کند، هرچند انتظار می‌رود اسپرزها از ابتدای فصل 19-2018 در ورزشگاه جدید خود میزبان رقبا باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی از 2018 به ومبلی نقل مکان می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..